maandag 7 augustus 2017

Een mooie dag na lang reizen

Goede morgen beste lezers,

Het is nu vroeg in de morgen tegen half zeven en door het raam van mijn kamer zie ik de Afrikaanse zon (die hier van rechts naar links draait) opgaan. Ik denk aan het prachtige lied 'de zon gaat op' dat we vandaag zeker maar eens moeten zingen want het geeft goede moed, hoop en troost.
Ik heb heerlijk geslapen na een lange reis. Het was een rustige nacht en ik heb het idee dat dit voor velen geldt. Ik hoor de vogels zingen, andere vogels dan in Nederland, zo mooi ook.
Vandaag gaan we voor het eerst naar Hillcrest Aids Centre. Een jaar lang hebben we ervan gehoord, er over gesproken en voor gewerkt. Ik ben zo benieuwd hoe we het gaan beleven, echt daar binnenkomen, daar binnenlopen, de mensen ontmoeten en er rondlopen.
Geweldig leuk en toen we er gisteren na de avondmaaltijd over spraken met elkaar was de grote zin er in te voelen. We gaan jullie van onze ervaringen op de hoogte houden.
Een mooie dag vandaag met alle goeds, sterkte en zegen op jullie pad. Veel dank voor met ons meedenken en Hillcrest Aids Centre zo mee ervaren.
Warme groeten van Aad, die van deze mooie missie reisleider mag zijn. Ik ben daar dankbaar voor.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten